Okazuje się, że spożywany w diecie cukier przyczynia się nie tylko do rozrostu tkanki tłuszczowej, ale również prowadzi do osłabienia kolagenowego fundamentu skóry. Dzieje się tak w wyniku procesu glikacji, w którym cukier osłabia włókna kolagenowe. W rezultacie skóra traci gęstość i sprężystość, co sprzyja powstawaniu cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach. Sama utrata wagi nie wystarczy więc, aby uzyskać wymarzone ciało. Jeśli zapytać współczesną młodą kobietę, czy chciałyby w sobie coś zmienić, aż 96 procent odpowiada, że tak. Najbardziej krytyczne wobec swojego ciała są kobiety młode, którym najczęściej doskwiera odkładający się tłuszcz na biodrach, udach i pośladkach. Okazuje się także, że aż jedna czwarta pytanych mężczyzn chciałaby coś zmienić w swoich ukochanych. Już nie wystarczy zapewnienie, że piękno jest w nas, bo kiedy rozejrzymy się dokoła, zobaczymy, jak kult pięknej, wysportowanej sylwetki i zdrowej skóry wpisał się w naszą rzeczywistość. Zwycięstwo wymaga jednak wyrzeczeń, wytrwałości i systematyczności. Jeśli zatem chcemy, by nasza skóra była zdrowa, gładka, jędrna i sprężysta, musimy zadbać o nią kompleksowo, zmienić nawyki żywieniowe, ograniczyć spożycie cukru, wprowadzić ruch w nasze życie i stosować innowacyjne kosmetyki, które odkrywają naturalne piękno kobiety, ale przede wszystkim są skuteczne w działaniu. I właśnie w odpowiedzi na potrzeby Polek Soraya postanowiła w tym roku wzbogacić linię kosmetyków Body Diet 24 o dwa produkty Antycellulit Antyglikacja: Body Diet 24 - nawilżające serum do ciała do skóry normalnej, oraz Body Diet 24 - odżywczy balsam do ciała do skóry suchej, łączące technologię kosmetycznej liposukcji z kompleksem antyglikacyjnym. Pierwszy proces ogranicza komórkom tłuszczowym kalorie i pobudza je do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę, dzięki czemu redukujemy cellulit, drugi hamuje proces glikacji i wzmacnia kolagenowy fundament skóry oraz zwiększa jej gęstość, napięcie i sprężystość.

„Prezentujemy linię kosmetyków Soraya Body Diet 24, a w niej dwa nowe produkty Antycellulit Antyglikacja do skóry suchej i do skóry normalnej. Oba zawierają tę samą technologię: kompleks antyglikacyjny i technologię kosmetycznej liposukcji, dzięki czemu działanie kosmetyków jest dużo skuteczniejsze. Technologia wykorzystująca kompleks antyglikacyjny została zastosowana po raz pierwszy w Polsce w kosmetykach do ciała, a jak wiemy, to cukier jest największym wrogiem każdej kobiety. Aby osiągnąć jeszcze lepsze efekty w  walce z cellulitem, należy rano i wieczorem aplikację wesprzeć dwuminutowym masażem. Trwa to krócej niż nasza ulubiona piosenka, a efekt jest tego wart” – mówi Ewa Wdowińska, marketing manager marki Soraya. Pierwsze zmiany na skórze są widoczne już po czterech tygodniach regularnego stosowania kosmetyków, jednak aby osiągnąć spektakularną metamorfozę, należy korzystać z dobrodziejstwa balsamu lub serum przez cały rok. „Stosowanie kosmetyków musi nam wejść w nawyk. Ważna jest systematyczność i cierpliwość. Polecam dbanie o skórę przez cały rok, a wówczas, gdy przyjdzie wiosna i zrzucimy z siebie płaszcze i kozaki, z pewnością usłyszymy to pożądane „Wow”! Produkty Soraya Body Diet 24 Antycellulit Antyglikacja to jest to, czego szukają kobiety. Nasze klientki są dla nas największą inspiracją” – dodaje Ewa Wdowińska.  

Spotkanie prasowe poprowadziła i swoimi doświadczeniami z utratą kilogramów podzieliła się dziennikarka sportowa Karolina Szostak. Podstawowych kroków ognistej salsy uczył tancerz znany z show „Taniec z gwiazdami” Tomasz Barański, a kobiece life hacki na piękną sylwetkę i jędrną skórę zdradziła dietetyk Magdalena Sot-Szewczyk. Na spotkaniu nie mogło zabraknąć również dyrektor marketingu Elżbiety Mudź oraz eksperta naukowego marki Soraya Anny Frydrych i brand development managera marki Soraya, która stworzyła tak innowacyjne produkty – Zofii Kot-Rżanek.