Na wydarzeniu pojawiły się m.in. Marcelina Zawadzka, Anna Kalczyńska, Anita Sokołowska oraz Katarzyna Warnke. Wśród zaproszonych osób nie zabrakło też dziennikarzy, stylistów oraz blogerów.

Wszyscy goście zapoznawali się z nową kolekcją marki w specjalnie zaaranżowanej na tę okazję przestrzeni salonu. Czekały na nich liczne atrakcje jak Shape Gifbox, dzięki któremu wszyscy mogli na bieżąco dzielić się wrażeniami z eventu na swoich social media i wziąć ze sobą spersonalizowane zdjęcie na pamiątkę. Prawdziwym hitem był Leather Wagon, przy którym każdy z gości mógł własnoręcznie stworzyć wymarzony portfel, etui lub inne akcesorium ze skóry ECCO. To dowód na to, że idea DIY (Do It Yourself) w modzie cieszy się niekończącą popularnością.

Na pierwszym planie były propozycje na nowy sezon od ECCO. Podczas spotkania marka przedstawiła prawdziwą rewolucję dla miłośniczek obcasów. Dzięki minimalistycznym i nowatorskim formom oraz zaawansowanej technologii ECCO SHAPE jest synonimem komfortu bez rezygnowania ze stylu – wszystko zgodnie

z motto przewodnim kolekcji, czyli „Kobiety kształtują świat, my kształtujemy ich buty". Innowacyjny design pozwolił stworzyć wkładkę obniżającą stopę, dzięki której obcas o wysokości 7,5 cm zyskuje dodatkowe 1,5 cm, co daje linii równowagę oraz wygodę. Co najważniejsze, ECCO SHAPE to nie tylko szpilki, ale również eleganckie botki idealne na zbliżającą się jesień.

Zainteresowanie gości wzbudziły również kolekcje męskie oraz dziecięce, jak również szeroki wybór akcesoriów najwyższej jakości. Przekrojowe propozycje ECCO sprawiają, że sezon jesień-zima 2016/17 dawno nie zapowiadał się równie ekscytująco!

Niepowtarzalna atmosfera, wyjątkowa kolekcja i spektakularna aranżacja spotkania sprawiły, że wszystkim udzielił się klimat ECCO – był to idealny zwiastun najbliższych miesięcy. Za organizację i obsługę medialną eventu była odpowiedzialna Aliganza.