- Już zrezygnowanie z windy i wejście po schodach są dobrym początkiem. Pomocna jest w tym woda, która w aktywnym życiu powinna towarzyszyć nam każdego dnia. Woda jest źródłem witalności. Warto zawsze mieć przy sobie butelkę wody mineralnej Nałęczowianka: w drodze do pracy, do domu, podczas spaceru z psem czy jazdy na rowerze - podkreślała na spotkaniu prasowym Katarzyna Jamiołkowska, senior brand manager marki Nałęczowianka, organizator akcji "Wyskocz z kapci".

- W każdej zmianie, nawet takiej, która dotyczy drobnych codziennych aktywności, kluczowy jest zawsze pierwszy krok. Ważne, by początkowe działania były mniej wymagające i łatwiej osiągalne. Mają one zachęcić do pracy i zmotywować do dalszego działania - tłumaczył trener motywacji Maciej Stępniak. - Zmiany zawsze należy zaczynać od siebie. Aby były skuteczne, najpierw należy uświadomić sobie, jakie są nasze indywidualne uwarunkowania i potrzeby. Istotne jest nastawienie na cel, czyli podjęcie decyzji o działaniu i wytrwałość w jego kontynuacji.

Aktorka Katarzyna Bujakiewicz oraz dziennikarz Mateusz Hładki opowiedzieli o swoich doświadczeniach i sposobach na aktywne życie na co dzień. Podczas spotkania prasowego, które poprowadziła Marzena Rogalska, symbolicznie wyrzucili też swoje kapcie do dystryBUTora, wymieniając je na modne i wygodne buty New Balance i popierając w ten sposób ideę akcji.

- Być witalnym to dla mnie żyć intensywnie. I sprawiać sobie od czasu do czasu przyjemność. Aktywność fizyczna ma niewątpliwie wpływ na sylwetkę, ale dla mnie jest to tzw. przyjemny efekt uboczny. Przede wszystkim wpływa na dobre samopoczucie, otwiera umysł, zbliża z własnym ciałem. Najlepsze decyzje podejmuję podczas biegania. To też dodatkowy zastrzyk energii - podkreśla aktorka Katarzyna Bujakiewicz.

Dziennikarz Mateusz Hładki przyznaje: - W pełnej zgodzie ze sobą mogę powiedzieć, że chwytam życie pełnymi garściami. Zmieniłem nawyki i wszystko zmieniło się na lepsze. Zostawiłem swoje dawne życie za sobą. Dbam o siebie. Teraz czuję się dobrze wśród ludzi, mentalnie. Witalny stan ducha i ciała, które nazywam wewnętrzną zgodą, łatwiej było osiągnąć, gdy efekty stawały się widoczne również na zewnątrz.

Spotkanie prasowe oraz event z dystryBUTorem zorganizowane w centrum Warszawy przy placu Defilad zainaugurowały akcję promocyjną Nałęczowianki "Wyskocz z kapci", która zachęca wszystkich Polaków do aktywnego stylu życia na co dzień. Działania prowadzone w prasie, TV, na WWW oraz w kanałach społecznościowych zachęcają i motywują do wykonania pierwszego kroku ku witalności, która idzie w parze z nagrodami. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić trzy nałęczowianki i wysłać SMS z numerem paragonu. Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej o wygranej uczestnicy zabawy odsyłają swoje kapcie, z których wyskoczyli. Ich zdjęcie znajdzie się na personalizowanym T-shircie, który wraz z butami New Balance otrzymają w nagrodę.

7 zasad witalności

Nałęczowianka przygotowała również "7 zasad witalności". To kilka prostych reguł, które wpłyną pozytywnie na twoje samopoczucie i sprawią, że będziesz tryskać energią!

Więcej informacji o kampanii: wyskoczzkapci.pl

Nałęczowianka to woda mineralna, która zawiera unikalną kompozycję 7 minerałów. Jej wysoką jakość potwierdza przyznawana od wielu lat Pozytywna Opinia Instytutu Matki i Dziecka. Nałęczowianka dostępna jest butelkach 0,5 l i 1,5 l, w wersjach niegazowanej, gazowanej oraz delikatnie gazowanej w formacie 1,5 l. Dostępna jest także Nałęczowianka Sport w poręcznej butelce o pojemności 0,75 l z wygodnym korkiem oraz o pojemności 1 l.