Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Wygoda kluczem do sukcesu?

Szacuje się, że na obecnym rynku cateringów dietetycznych istnieje aż kilkaset firm. Brzmi dość imponująco, ale też budzi pytanie – jak pozyskać konsumenta i przekonać go do swojej oferty na tak nasyconym rynku? Odpowiedź jest prosta. Wygrywają Ci, którzy stawiają swoich klientów na pierwszym miejscu, słuchają ich potrzeb i rozumieją ich styl życia. A na co dziś stawiają zabiegani Polacy? Z panujących trendów wyłania się jeden wiodący… a mianowicie convenience, czyli upragniona wygoda. To jest właśnie to, czego potrzebuje konsument – rozwiązania, które zdejmuje z niego codziennie obowiązki i daje mu bezcenny czas, który może z kolei poświęcić na coś innego niż wielogodzinne zakupy i gotowanie.

Ale to nie wszystko. W ten trend wpisuje się jeszcze jedno bardzo ważne zjawisko – personalizacja. Bo wygodnie jest nam wtedy, gdy możemy jeść na swoich zasadach. Sięgać po to, co jest nam potrzebne „tu i teraz". Dlatego do pełnego sukcesu niezbędna jest elastyczność i bogata oferta. W Maczfit od sierpnia br. klienci mogą wybierać z aż 3 wariantów Wyboru Menu. Co to oznacza? Że w zależności od swoich potrzeb mogą zamówić dietę z 15 daniami do wyboru (Dieta Everyday), z 25 daniami do wyboru (Dieta Top Sellers) lub z 40 daniami do wyboru (Dieta Just Restaurant). Każda ze wspomnianych opcji, to 5 zdrowych i odpowiednio zbilansowanych posiłków, ale na tym nie koniec. Konsumenci mogą w ich ramach odejmować i dodawać pojedyncze posiłki, a także tzw. dodatki dostępne w ofercie firmy. Są to koktajle, soki czy shoty na odporność, masło orzechowe, a od września tego roku również kanapki własnego wyrobu oraz MaczKids, czyli posiłki dla dzieci. Do tego każdy użytkownik diety może zmieniać adres jej dostawy (w obrębie ponad 1800 miejscowości w całej Polsce), a także przekładać termin jej dostawy. I co najlepsze, to tylko niektóre z możliwości, jakie oferuje marka. Dzięki aplikacji Maczfit klienci mogą w prosty i łatwy sposób zarządzać dietą, dostosowując ją do swojego trybu życia.

 

„Elastyczny" portfel

Catering dietetyczny może zapewnić konsumentowi pełną elastyczność jedzenia, ale też zarządzania budżetem. Przy obecnej sytuacji ekonomicznej nawet jeden posiłek zjedzony na mieście bardzo często jest większym wydatkiem niż 5 odpowiednio zbilansowanych przez dietetyków dań (dostarczonych prosto pod Twoje drzwi!). Zaskakujące? Tak, a przy tym prawdziwe, bo najtańsza dieta marki Maczfit zaczyna się już od 54 zł za cały dzień. Trudno wyobrazić sobie lepsze rozwiązanie, a panujące kilka lat temu przekonanie mówiące o tym, że na catering dietetyczny stać tylko wybranych, już dawno nie jest aktualne. Dziś liderzy rynku cateringów powinni nie tylko obserwować i rozumieć potrzeby konsumenta, ale też znać jego możliwości finansowe i tak właśnie robi Maczfit.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Coraz częściej dostajemy pytania o to, jak udaje nam się dostosowywać ceny do potrzeb klienta w czasach inflacji i wydatków, które obciążają wszystkie biznesy. Wydawać by się mogło, że naturalnym ruchem w tej sytuacji jest podwyżka cen. A jednak my podchodzimy do tego inaczej. Naszą odpowiedzią jest stała rozbudowa portfolio. Dajemy konsumentom szeroki wybór, który sprawia, że są w stanie wybrać opcję odpowiednią nie tylko pod kątem ich potrzeb żywieniowych, ale też możliwości finansowychmówi Paweł Gurgul, Prezes Zarządu Maczfit Foods.

Rozwój oferty

Personalizacja, wygoda, elastyczność, to jednak nie koniec historii. Ważne jest także podążanie za trendami żywieniowymi i reagowanie na bieżące opinie użytkowników. Nad planowaniem menu w Maczfit czuwa kilkuosobowy sztab dietetyczek klinicznych, ale też dział Rozwoju Nowych Produktów, który dba o to, by na talerzach konsumentów pojawiały się dania smaczne, zdrowe, ale też różnorodne. W tej firmie stawia się nie tylko na restauracyjną jakość, ale też na smakowe doświadczenia klientów.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Oprócz diet z wyborem menu firma oferuje 13 gotowych diet, a od września tego roku w jej ofercie pojawiły się kanapki. Wśród sześciu zaprezentowanych propozycji znajdziemy kanapkę z indykiem i awokado, bajgla z szarpaną wołowiną, bajgla azjatyckiego z kurczakiem teriyaki, croissanta z kozim serem oraz kieszonkę z kurczakiem, jajkiem i bekonem. Zaś dla miłośników kuchni roślinnej przygotowano kanapki z wege szarpaną kaczką. Ponadto menu Maczfit wzbogacono o smaczne i zdrowe dania dla dzieci. Wśród dań zaprezentowanych w ramach MaczKids znajdziemy spaghetti bolognese z mozzarellą, naleśniki z serkiem i musem truskawkowym własnego wyrobu, gofry z naturalną konfiturą wiśniową i serkiem kokosowym, pulpeciki drobiowe w sosie śmietanowo-koperkowym z ryżem i marchewką baby, a także pizzerinki z sosem i salami oraz ketchupem własnego wyrobu.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.