4/18
zamknij < >
Zdjęcie numer 4 w galerii - Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę

materiały prasowe

'What is love', Kampania Kazar wiosna lato 2019
  • Zdjęcie numer 1 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 2 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 3 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 4 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 5 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 6 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 7 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 8 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 9 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 10 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 11 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 12 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 13 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 14 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 15 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 16 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 17 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
  • Zdjęcie numer 18 w galerii Nowa kampania wizerunkowa marki Kazar. Chodzi o miłość, nie o modę
Komentarze
Jestem zdegustowana.... ta kampania trąci tandetą, taniością i pustactwem. ?Czym jest miłość? w ustach marki obuwniczej brzmi tak patetycznie, ze aż śmiesznie. I zresztą co autor kampanii ma na myśli zadając mi takie pytanie? Że spojrzę na buty i doznam olśnienia, ze tak teraz już wiem czym owa miłość jest? Dlaczego pyta mnie o to producent butów? Jakie jest powiązanie między miłością a parą kolejnych kapci? Na litość ludzie nie bądźmy ta u górnolotni, to tylko reklama butów. Nie wierzę, ze taki opiniotwórczy magazyn jak WO o tym napisał... brzmi jak artykuł sponsorowany.
już oceniałe(a)ś
7
0
Ten artykuł uwlacza inteligencji czytelników i jest zmarnowaniem miejsca. Tyle ważnych tematów, a redakcja z butami wyjeżdża? Żałosne. Nawet nie mieliście odwagi podpisać, że artykuł jest materiałem promocyjnym.
już oceniałe(a)ś
1
0