Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu
Versace Yellow Diamond to nowy luksusowy zapach od Versace.

Przejrzysty niczym promień słońca, o niezwykle jasnym odcieniu, który świeci z wielką intensywnością, mieniąc się tak, jak potrafi tylko diament.

Czysta zmysłowość, czysta przejrzystość, czyste światło: po raz kolejny Versace udało się zamknąć autentyczny klejnot rzadkiej urody w świeżym i żywiołowym kwiatowym zapachu. Ta nowa, porywająca i zmysłowa woń odsłania stuprocentową kobiecość, pewną swojego uroku, w idealnej harmonii z jedynym w swoim rodzaju stylu glamour Versace.


Zapach...
ujawnia się niczym błysk światła, jasny i połyskujący

...zaskakuje
kryształowym blaskiem cytryn z Diamante we włoskiej Kalabrii obfitą świeżością gruszkowego sorbetu świetlistymi nutami bergamotki i dynamicznymi akcentami neroli

...porusza
rzadką elegancją kwiatu pomarańczy światłem frezji i mimozy oraz naturalną przejrzystością lilii wodnej

...fascynuje
zmysłowością drzew ambrowych słonecznym i wibrującym drzewem gwajakowym wyrafinowaną obecnością piżma

Rodzina zapachowa: kwiatowo - owocowa - drzewna

Linia kąpielowa

Zmysłowa świeżość Versace Yellow Diamond jest obecna także w linii kąpielowej.

Perfumowany żel pod prysznic - 200 ml

Delikatny żel do mycia, o działaniu odświeżającym i nawilżającym. Jego wyjątkowo przyjemna i jedwabiście gładka formuła zapewnia natychmiast dobre samopoczucie. Obfita piana pachnie Versace Yellow Diamond.

Perfumowane mleczko do ciała - 200 ml

Łagodny krem do codziennej aplikacji po kąpieli. Przyjemnie orzeźwiający, skutecznie zmiękcza skórę i chroni ją. Nakładaj obficie na całe ciało, delikatnie masując - skóra natychmiast stanie się jedwabiście gładka, promienna i subtelnie pachnąca.

Kampania reklamowa

Zrealizowana w Paryżu przez Mario Testino, z Donatellą Versace w roli dyrektor kreatywnej, kampania reklamowa Versace Yellow Diamond przedstawia australijską top modelkę Abbey Lee Kershaw.

Niesamowita piękność przegląda się w przejrzystości diamentu. Promienieje krystalicznie czystym światłem.

Zdjęcie jest jasne, eteryczne i świetliste. Jak promień słońca, który odsłania nowe zmysłowe wcielenie.



Reklama telewizyjna

Reklama telewizyjna opowiada historię śledztwa dotyczącego pewnego szlachetnego kamienia. Przystojny mężczyzna wyjmuje z walizki żółty diament. Oglądając go przez lupę, dostrzega odbicie cudownej kobiety, która tańczy niczym bogini. Wszystko jest jasnożółte. Klejnot skrywa nieoczekiwaną tajemnicę. Mężczyzna jest zachwycony diamentem. Kupuje go i zamyka transakcję. Historia jest pełna niedomówień - ostateczne rozwiązanie kryje sam zapach. Aby zrozumieć, wystarczy go powąchać





Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych,
lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej.