Niewidoczny pod lekkimi warstwami, po które sięgamy wiosną i latem, a przede wszystkim tak wygodny, że można zapomnieć, że ma się go na sobie Biustonosze z nowej kolekcji Triumph - Body Make-Up Illusion Smooth, na nowo definiują letni komfort.
- Mam do zaoferowania coś więcej niż młodzi - życiowe doświadczenie. Jako dzieciak też szedłem do przodu, ale w lękach, teraz nowy krok robię z pewnością siebie - mówi Robert Kupisz*, który właśnie rozpoczyna międzynarodową karierę modela.
Moda karmi się nowością i ekscytacją, ale powoli zjada własny ogon. Trudno być innowacyjnym na zawołanie i wciąż wymyślać rzeczy wyjątkowe
Czy w modzie można być naturalnym, gdy cała obliczona jest na efekt? Zbyt duża liczba kamer i aparatów sprawia, że ubieramy się z myślą o tym, że będziemy widziani. To na zawsze zmienia nasze wybory
Moda to nie tylko ubrania - to opowieść o nas samych, naszych emocjach i relacjach. Answear.com w kampanii "Ubierz życie w to, co cenne" na sezon wiosna-lato 2025 pokazuje, że kontrasty nie tylko się przyciągają, ale także tworzą coś wyjątkowego.
Nowa elegancja kończy ze sztywnością stroju. Wszystko, co na siebie zakładamy, powinno służyć wygodzie i swobodzie ruchów
Nasza wiosenna kolekcja SOLAR #springbusiness, czerpie inspirację z kopenhaskiego stylu, który odzwierciedla modowy minimalizm, prostotę i elegancję.
Jak to robią Francuzi, że z prostych elementów garderoby potrafią wyczarować look, który przyciąga spojrzenia? Przepis na paryski styl zdradza MODIVO. Z nową kolekcją Paris Edit - Spring's Finest multibrand podpowiada, jak stworzyć kapsułową szafę, która pozwoli na tworzenie stylizacji rodem z paryskich ulic.
Moda to język uniwersalny, pozwala się komunikować bez słów. Wyraża naszą tożsamość, pokazuje indywidualność, odzwierciedla wartości i wzbudza emocje - przekonuje Sarah Jessica Parker.
Wiosną cała uwaga skupi się na dodatkach. To buty, torby i. skarpety będą odgrywały pierwszoplanową rolę i definiowały charakter każdej stylizacji. Co nosić? Z nowej kolekcji eobuwie.pl wybraliśmy najgorętsze modele tego sezonu.
Niebieski, przywodzący na myśl kolor morza, ciepłe odcienie rdzy i bursztynu, przywołujące skojarzenia z nadmorskimi wakacjami - takimi kolorami marka Reserved zaprasza mężczyzn do otwarcia szafy z najnowszą kolekcji wiosna/lato Golden Hour.
KAZAR SS25 to opowieść o podróży - zmysłowej, pełnej intensywnych doznań, egzotycznych barw i promiennego ciepła. To celebracja lata w jego najpiękniejszej odsłonie - podróż ku odkrywaniu, smakowaniu życia i zanurzeniu się w atmosferze słonecznych dni.
Wiosna przez wielu uważana jest za najpiękniejszą porę roku. To wówczas krajobraz za oknem się zazielenia, drzewa i kwiaty zaczynają kwitnąć, zachwycając feerią barw. Ten wyjątkowy czas można zatrzymać na dłużej, otwierając szafę na kolorowe części garderoby. Odpowiednio dobrane, świetnie posłużą nawet zimą, przywołując wiosenne wspomnienia.
Jako pierwsza czarnoskóra kobieta trafiła na okładkę "Vogue'a", jako pierwsza modelka ma wystawę w tak renomowanym muzeum
Zalando, jedna z najpopularniejszych w Polsce i Europie platform modowo-lifestylowych, od początku marca wprowadza w naszym kraju darmowy program Plus, który nagradza aktywność użytkowników.
Jego projekty powstają w jednym egzemplarzu i zawsze bazą jest ubranie z drugiej ręki. Robert jest świadomy śladu środowiskowego, który moda ma na sumieniu, więc programowo nie tworzy kolekcji, nie przejmuje się porami roku czy potencjałem biznesowym trendów.
W świecie, w którym trendy zmieniają się z dnia na dzień marka NAREE stawia na ponadczasowy styl, autentyczność i komfort. Manifest NAREE jest prosty - tworzyć ubrania dla kobiet, które cenią swobodę i chcą budować codzienną garderobę w zgodzie ze sobą.
Donatella Versace po blisko 30 latach ogłosiła, że nie będzie już dyrektorką kreatywną włoskiego domu mody. Pełniła tę funkcję od tragicznej śmierci brata.
Swatch rozpoczyna wiosnę z nową kolekcją BLOSSOM TIME - czterema świeżymi i kwiatowymi, a jednocześnie eleganckimi wzorami, lekkimi niczym płatki kwiatów i pełnymi życia jak ta niezwykła pora roku. Kolekcja wręcz olśniewa stylem, łącząc w sobie delikatne piękno czterech kwiatów z różnych stron świata z solidnością i wytrzymałością linii Swatch IRONY.
Czy świat mody jest oderwany od rzeczywistości? Takie opinie słychać po zakończonych właśnie tygodniach mody, zorganizowanych tradycyjnie w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu i Mediolanie. Podczas gdy ludzkość drży o losy i bezpieczeństwo świata, projektanci myślą o tym, co założymy na siebie następnej zimy. Czy będą to ogniste czerwienie, mocne kolory w wersji total look, czy kobiece prześwity przywodzące na myśl minione epoki? I mimo że fashion weeks po raz kolejny oszołomiły przepychem, szaleństwem wymyślnych scenografii i fortuną wpompowaną w organizację pokazów, unaoczniły też, że świat mody nie stroni od tematów z pierwszych stron gazet. W pokazie Moschino znalazły się motywy zagrożeń klimatycznych, u Diora modelki omijały podejrzanie niskie - zapewne już topniejące - góry lodowe, w inkluzywnym pokazie Sinead O'Dwyer wzięły udział modelki z niepełnosprawnościami, a w Kijowie zorganizowano tydzień mody pod hasłem "Nadzieja na przyszłość", do pierwszych rzędów zapraszając weteranów i weteranki toczącej się wojny. Na pokazach nie zabrakło gwiazd, swoją obecnością zaszczyciły je Sharon Stone, Naomi Campbell i Bridget Macron, wielbicielka rodzimych, francuskich projektantów. I nie przeszkadzały im ani inscenizacje publicznych toalet, ani głośne protesty obrońców praw zwierząt, ani ciche akty sabotażu w postaci wymownych malowideł z podobiznami Anny Wintour i Melanii Trump. W końcu, niezmiennie, (fashion) show must go on!
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.