Obiekty pożądania

  • Materiał promocyjny partnera

    "Trans:Forming Design from Poland" - 10 kolekcji, 10 projektantów, 10 firm

    "Trans:Forming Design from Poland" to efekt ponad rocznego projektu realizowanego przez Stowarzyszenia Wzornictwo Przemysłowe Warmii i Mazur z firmami meblarskimi, projektantami, design managerami, specjalistami w dziedzinie trendów i komunikacji. Rezultat jest bardzo wymierny - 10 firm biorących udział w projekcie po raz pierwszy podjęło współpracę z projektantami i powstało 10 nowych kolekcji meblowych, które można było oglądać podczas wystaw na prestiżowych wydarzeniach promujących dobre wzornictwo - wrześniowym Maison&Objet w Paryżu oraz październikowym Warsaw Home. Produkcje mają pojawić się na rynku jeszcze w tym roku.

    15-11-2019 17:19
  • Materiał prasowy

    Depilacja w domu. Jaką metodę wybrać?

    W zależności od potrzeb kobiety decydują się na usuwanie niechcianych włosków za pomocą wielu dostępnych metod. Ich decyzje zależą m.in. od indywidualnych wymagań skóry, depilowanego obszaru, rodzaju włosków czy ilości czasu, którym dysponują. Ponieważ czasu mają coraz mniej, chętnie wybierają te metody, które mogą zastosować w domu.

    05-11-2019 09:17
  • Materiał promocyjny partnera

    Zmywanie może być ekologiczne. Sprawdź, ile wody zużywa zmywarka

    Nawet 90 litrów wody tracimy każdego dnia, jeśli zmywamy naczynia ręcznie przez 30 minut. Ile wody zużywa zmywarka? W programie referencyjnym nawet 10 razy mniej. Nowoczesna urządzanie pozwalają oszczędzić wodę - jeden z najcenniejszych zasobów, a przy tym nie pobierają dużo prądu. Jaką zmywarkę wybrać w trosce o środowisko?

    04-11-2019 11:49
  • Materiał prasowy

    Witajcie w Hongkongu! Witajcie w najbardziej tajemniczej firmie świata! Witajcie na krawędzi otchłani!

    04-11-2019 10:31
  • Materiał promocyjny partnera

    Miejsce, które stawia na rozwój

    Gdzie może zaprowadzić obsługa gości McDonald's? Na to pytanie znają już odpowiedź Ewa Marcinkiewicz, analityk biznesowy, Agnieszka Czarnecka, Purchasing Manager i Julita Guziejko, dwudziestopięciolatka, która zarządza całą restauracją w Białymstoku.

    31-10-2019 16:06
  • Materiał prasowy

    Moje piękno należy do mnie: 30 lat marki Sesderma

    "Moje piękno należy do mnie" - właśnie z takim hasłem w nowy sezon wchodzi marka Sesderma świętująca swoje 30. urodziny. Dlaczego mówi się o tym, że jej produkty zrewolucjonizowały pielęgnację anti-aging i co do walki ze zmarszczkami wnosi stosowana przez Sesdermę nanotechnologia?

    30-10-2019 14:20
  • Justyna Ślusarczyk

    Południowy Tyrol

    Kraina łącząca wdzięk włoskich krajobrazów z austriackim umiłowaniem porządku. Odwiedziliśmy agrogospodarstwa spod znaku "Czerwonego Koguta".

    29-10-2019 08:45
  • Materiał promocyjny partnera

    Miętowa Szarość to Kolor Roku 2020 ogłoszony przez AkzoNobel

    Po wnikliwej analizie światowych trendów, przeprowadzonej przez ekspertów z różnych krajów, wybrano kolor, który u progu nowej dekady wyraża istotę tego, co czyni nas ludźmi. Według Global Aesthetic Center AkzoNobel w 2020 r. we wnętrzach królować będzie Miętowa Szarość (ang. nazwa Tranquil Dawn)

    28-10-2019 11:18
  • Materiał promocyjny partnera

    Kwitnąca historia

    Roślinne składniki zamyka w nowoczesnych recepturach, co pozwala zwiększyć ich skuteczność. Nic dziwnego, że Resibo  w niespełna pięć lat skradło serca Polek.

    25-10-2019 12:39
  • Materiał prasowy

    Aloe Vera Drinking Gel Immune Plus: potrójny plus dla Twojego układu odpornościowego

    24-10-2019 14:08
  • Materiał promocyjny partnera

    Women in Technology. Różnorodność w zespołach się opłaca

    Tworzenie różnorodnych zespołów to nie tylko dowód na rosnącą świadomość i tolerancję firmy, ale i mierzalne, policzalne korzyści. Badania dowodzą, że sama tylko różnorodność płci generuje 21-procentowy wzrost przychodów firmy, 35-procentowy wzrost konkurencyjności całej organizacji oraz niemal dwukrotny wzrost wprowadzanych innowacji. Stawianie na różnorodność naprawdę się opłaca.

    18-10-2019 09:30
  • Materiał Promocyjny Partnera

    SHOWROOM przechodzi transformację. Sklep rusza z nową kampanią

    Kobiety z sąsiedztwa, które nie są zawodowymi modelkami, mają różne typy urody, są na rożnych etapach życia - to bohaterki najnowszej kampanii SHOWROOMu. Choć wiele je różni, mają sporo wspólnego. Największy i najbardziej rozpoznawalny polski sklep internetowy z modą niezależną przechodzi właśnie transformację.

    17-10-2019 09:00
  • Materiał promocyjny partnera

    Dziecko może zmienić świat. Wyzwól jego kreatywność

    Każde dziecko rodzi się z niesamowitymi możliwościami kreatywnego rozwiązywania problemów, jeśli rodzice rozwiną tę kreatywność, stanie się ona umiejętnością na całe życie. Nie trzeba wiele. Wystarczą twórcze zabawy, by pielęgnować w dziecku cechy, które w przyszłości pomogą mu zmieniać świat.

    16-10-2019 08:00
  • Materiał promocyjny

    Kolekcja Ribbon od VOX - nowy pomysł na meble

    Subtelne. Lekkie. Prawie unoszące się w powietrzu. Poszczególne elementy wyglądają jakby owijały się wokół siebie i łączyły na wzór przeplatającej się wstęgi. Nowa kolekcja Ribbon od marki VOX jest już dostępna w sprzedaży i pokazuje nowe drogi projektowania mebli oraz wnętrz.

    15-10-2019 11:34
  • Materiał prasowy

    Kosmetyki NÉO Make Up z certyfikatem Fundacji Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva!

    Wegańska linia kosmetyków NÉO Make Up otrzymała certyfikat Fundacji Viva!, przyznawany wyłącznie produktom niezawierającym żadnych składników odzwierzęcych oraz nietestowanym na zwierzętach. Marka NÉO Make Up ma w swojej ofercie aż dwanaście kosmetyków z kategorii twarz, usta oraz oczy, które spełniają wszystkie te warunki.

    15-10-2019 09:16
  • Materiał Promocyjny Partnera

    Zimowy urlop po południowej stronie Alp

    Ciepłe, alpejskie słońce, gwarancja śniegu, nowoczesna infrastruktura i atrakcyjne promocje dla rodzin, par i znajomych. To wszystko czeka w jednym z najbardziej malowniczych regionów w Europie - austriackiej Karyntii.

    11-10-2019 12:48
  • Materiał prasowy

    Halina Mlynkova cofa czas

    Halina Mlynkova została twarzą nowej polskiej marki kosmetycznej PURE STORY. Właśnie wzięła udział w kampanii wizerunkowej "A gdyby tak cofnąć czas. Naturalnie. Z PURE STORY". Na ekskluzywnym śniadaniu prasowym opowiedziała o swojej fascynacji muzyką i. PURE STORY.

    07-10-2019 11:22
  • Przemysław Ząbecki / Materiały prasowy

    Beata Sadowska, ambasadorka marki Salomon: o biegowej pasji, życiu rodzinnym i marzeniach

    Beata Sadowska - dziennikarka pasjonatka aktywności, a przede wszystkim biegaczka amatorka została Ambasadorka marki Salomon.

    07-10-2019 10:00
  • Materiał prasowy

    AVON i Women Startup Competition łączą siły i razem wspierają kobiety

    Już od 130 lat AVON towarzyszy kobietom na każdym kroku - wspierając je na ścieżce rozwoju zawodowego oraz osobistego, jak również pomagając im w codziennych życiu. W tym roku AVON podejmuje kolejne działanie na rzecz poprawy sytuacji kobiet i dziewcząt w Polsce, nawiązując współpracę z Women Startup Competition. Obie marki będą wspierać, nagradzać i inspirować nowe pokolenie przedsiębiorczych kobiet.

    03-10-2019 16:07
  • materiały prasowe

    Jesienne (nie)doskonałości

    Jesień, mimo że w Polsce określana jako piękna i złota bezpośrednio po lecie zazwyczaj jest szara i mglista. Spadek ciśnienia sprawia, że nie jest to dobry okres dla naszego samopoczucia.

    03-10-2019 15:30