MATERIAŁ PROMOCYJNY
Albo biustonosz z fiszbinami, dobrze wspierający biust, albo bez fiszbin, zapewniający komfort, ale nie do końca podtrzymujący piersi – od blisko 100 lat, czyli pojawienia się pierwszego biustonosza, kobiety nadal muszą wybierać pomiędzy wygodą a optymalnym wsparciem biustu.
W tym czasie świat przechodził prawdziwą rewolucję. Wynaleziono szczepionki, odbył się pierwszy lot kosmos, pojawiły się telefony, internet, a potem WI-FI. Zmieniałyśmy się też my, kobiety. Wywalczyłyśmy prawa wyborcze i powoli, ale z wielką odwagą, zaczęłyśmy wchodzić w przestrzenie uważane tylko za męskie.
Dzisiaj potrzebujemy kolejnej rewolucji. Chcemy więcej! A aby zdobywać świat potrzebujemy wsparcia w niekrępującej ruchów i wygodnej bieliźnie. I taka nadchodzi! Marka Triumph przekracza kolejne granice w świecie bielizny.
Marka Triumph to innowator w świecie bielizny. Od początku powstania w 1886 roku, naczelną zasadą marki było oferowanie pięknej i jakościowo wykonanej bielizny, której wygoda i właściwości poprawiały komfort życia kobiet. Jako pierwsza zaprojektowała biustonosz bez zapięć z przodu i wymiennych ramiączek, sięgnęła po nowe materiały: poliamid i elastan, które wyznaczyły standard w profilowaniu sylwetki i zapewnianiu wygody i opracowała bezszwową miseczkę.
Marka po raz kolejny przesuwa granice innowacji. W świecie, w którym przeciętność już nie wystarcza, a kobiety zasługują na coś naprawdę niezwykłego, Triumph wykorzystał zebraną przez lata wiedzę i najnowocześniejszą technologię, by na nowo zdefiniować pojęcie komfortu. Tak powstała rewolucyjna kolekcja Body Make-Up Illusion. To prawdziwy przełom w projektowaniu bielizny.
to kolekcja zaprojektowana dla kobiet szukających biustonosza, któremu mogą w pełni zaufać, ale jednocześnie – którego nie czuć na ciele. Triumph wypełnia istniejącą od stuleci lukę między biustonoszami z fiszbinami a bezfiszbinowymi. Daje zupełnie nową propozycję, wybór, jakiego od wieków potrzebowały kobiety. Nie muszą rezygnować z komfortu, jaki daje bezfiszbinowy biustonosz, a jednocześnie mieć pewność, że biust zostanie odpowiednio podtrzymany.
Udało się to osiągnąć dzięki fiszbinie Comfort Wire. To prawdziwy game changer w świecie biustonoszy. Fiszbina jest dużo bardziej elastyczna i lżejsza w porównaniu ze standardową. Dostosowuje się do naturalnego kształtu podstawy biustu, dzięki czemu zapewnia jeszcze większą wygodę. Elastyczna i ergonomiczna w swojej konstrukcji, tak delikatnie przylega do skóry, że łatwo zapomnieć o tym, że w ogóle nosi się biustonosz.
Sekretem kolekcji Body Make-Up Illusion jest także niezwykle miękka tkanina oraz zaawansowane technologicznie miseczki, które intuicyjnie dopasowują się do indywidualnego kształtu biustu. Mikrofibra i wewnętrzne miseczki są dodatkowo pokryte wykończeniem Heiq Smart Temp, które zapewnia termoregulację i wygodę. A to wszystko pokryte delikatną koronką pozyskaną częściowo z recyklingu.
Kobiety, które już miały okazję włożyć biustonosze z nowej kolekcji przyznają, że są jak druga skóra: „Mój biust jest podtrzymany i uniesiony do góry”, „nie czujesz go na sobie i po prostu dostosowuje się do ruchów twojego ciała”, „czujesz, jakby był częścią ciebie” – mówią.
– Jesteśmy podekscytowani wprowadzeniem kolekcji Body Make-Up Illusion. W odpowiedzi na opinie naszych klientek na temat modeli z fiszbinami i bezfiszbinowych, zidentyfikowaliśmy wyraźną potrzebę trzeciej kategorii biustonoszy. Kolekcja Body Make-Up Illusion z komfortowymi fiszbinami wypełnia lukę między dwiema tradycyjnymi kategoriami - wsparciem biustonosza usztywnianego oraz swobodą i komfortem biustonosza bezfiszbinowego. A ponadto niezmiennie tworzy efekt uniesienia dla pełniejszego dekoltu – komentuje Patrizia Milani, Global Head of Merchandising w Triumph.
O komforcie, jaki daje Body Make-Up Illusion przekonała się już Małgorzata Socha, ambasadorka kolekcji. Aktorka, ze względu na dynamiczne życie zawodowe i prywatne, ceni przede wszystkim wygodę. Wyróżnia się świetnym wyczuciem stylu. Wygląda zawsze perfekcyjnie, zarówno podczas wielkich wyjść, jak i codziennych sprawunków na mieście. Styl Małgorzaty Sochy cechuje przede wszystkim minimalizm. Biustonosze Body Make-Up Illusion pozwalają jej czuć się wygodnie zarówno podczas realizowania codziennych obowiązków, jak i szykując się na eventy czy premiery.
– Ze względu na tryb mojego życia, stawiam przede wszystkim na komfort. Biustonosz Body Make-Up Illusion pozwala mi czuć się naprawdę wyjątkowo. Nie krępuje ruchów, nie uwiera, jest jak moja druga skóra. Naprawdę zapominam, że mam go na sobie. Chętnie wkładam go nie tylko na co dzień, pod t-shirty czy koszule, ale także pod eleganckie sukienki, gdy szykuje się na wielkie wyjścia – mówi Małgorzata Socha.
Teraz każda z nas może poczuć komfort, o jakim marzyła od lat. Nie musimy już wybierać pomiędzy wsparciem biustu a wygodą – możemy mieć to wszystko dzięki biustonoszom Body Make-Up Illusion.
Wystarczy pójść do salonu Triumph, przymierzyć i poczuć różnicę na własnej skórze! A dla każdej kobiety, która weźmie biustonosz Body Make-Up Illusion do przymierzalni i sprawdzi, jak leży, Triumph przygotował prezent.
Na początek
koniec materiału promocyjnego