Sama woda nie wystarczy

Wiele osób sądzi, że przemycie skóry wodą załatwia sprawę.  To tak, jakby chcieć dokładnie umyć wodą tłustą patelnię. I nie ma w tym przesady. W ciągu dnia, jak również podczas snu nasza skóra wydziela łój (tzw. sebum), dodając do tego kurz, pot, zanieczyszczenia, bakterie czy pozostałości kosmetyków tworzy się całkiem spora warstwa, którą trzeba usunąć. Oczyszczanie = demakijaż + mycie + tonizacja. To równanie, które warto zapamiętać. Zawsze w takiej kolejności. Wtedy skóra Ci za to podziękuje.

Z badań wynika, że wciąż popełniamy wiele błędów w codziennej pielęgnacji: w łazience przeciętnej Polki znajdują się produkty niedopasowane do indywidualnych potrzeb; tonik używany jest zamiennie z płynem micelarnym; a zmywanie z twarzy kolorowych kosmetyków uważane jest za skuteczne usunięcie wszystkich zanieczyszczeń.

„Chcemy, aby kobiety mogły skonfrontować swoje nawyki pielęgnacyjne i poznać błędy, których warto unikać. W tak prostej czynności jak oczyszczanie jest naprawdę wiele do odkrycia.” – mówi Olga Stefopulos, Manager ds. PR i komunikacji marki tołpa.

Nie tylko mama

Fot.Fot. nebule blog

W pierwszym etapie kampanii zaprosiliśmy do współpracy blogerki parentingowe (m.in.: Lady Gugu, Nebule, Szczęślivą), które na swoich blogach stworzyły autorskie wpisy.

„Mamy to idealna grupa dla naszego projektu - kobiety, posiadające potomstwo pokazują, że brak czasu nie jest żadną wymówką w pielęgnacyjnych brakach. Prawidłowe oczyszczanie to tak naprawdę tylko trzy minuty, czyli 180 sekund w ciągu dnia, które zawsze można efektywnie zagospodarować i zadbać dobrze o siebie” - mówi Magdalena Kostyszyn,  z agencji be frank! odpowiedzialna za koordynację kampanii.

Fot.Fot. nebule blog

Na dedykowanej stronie oczyszczanie.tolpa.pl przybliżamy, co jest związane z prawidłowym oczyszczaniem skóry twarzy. Wyjaśniamy, dlaczego jest tak ważne i jak je wykonywać.

Bonusem jest akcja #nietylkomama, zachęcająca czytelniczki do dzielenia się w social media zdjęciami przedstawiającymi, w jaki sposób spędzają czas, zarezerwowany tylko dla siebie.

Konkurs promowany jest za pośrednictwem spotu video z udziałem Miss Ferreir.

 

Mamy to tylko początek

W późniejszych etapach zaplanowaliśmy współpracę z popularnymi przedstawicielami vlogosfery, realizując przy tym kolejne hasła kampanii: sama woda nie wystarczy, krem nie wchłonie się na 100% bez prawidłowego oczyszczenia, czy demakijaż=oczyszczanie? A właśnie, że nie.