Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał PR firmy Estée Lauder

Jako kobiety bardzo często ulegamy stereotypom. Bywa, że już jako małe dziewczynki jesteśmy zaszufladkowane w ramy bycia grzecznymi, wychodzącymi naprzeciw oczekiwaniom otoczenia i poruszającymi się w granicach narzuconych nam przez społeczeństwo. Poprzez projekt jESTÉEm sobą marka Estée Lauder chce wspierać kobiety w budowaniu pewności siebie, bez względu na oczekiwania stawiane przez innych, życiowe wybory czy też utarte stereotypy.

Marka we współpracy z Kołem Naukowym Psycholog w Biznesie, Uniwersytetu SWPS w Warszawie pod nadzorem Prof. Dr Hab. Andrzeja Falkowskiego, przeprowadziła badanie na temat pewności siebie wśród młodych Polek. Przebadanych zostało łącznie ponad 2500 respondentek, w przedziale wiekowym 18-25. Badanie miało na celu zidentyfikowanie czynników, które mają wpływ na pewność siebie oraz w jaki sposób kobiety postrzegają pojęcie pewności siebie. Marce zależało również na poznaniu wartości, którymi kierują się młode kobiety - jakie są ich cele, potrzeby oraz pasje, a także w jaki sposób postrzegają siebie i innych. Wyniki badania zostały udostępnione m.in. na esteelauder.pl/jesteem-soba.

Nazwa projektu jESTÉEm sobą nie jest przypadkowa – nawiązuje do przekonania, że młode kobiety mogą pozostać sobą, niezależnie od wyborów jakie podejmują.

W ramach projektu Estée Lauder wspiera Fundację Sukcesu Pisanego Szminką – 10 zł ze sprzedaży każdej kolekcjonerskiej buteleczki kultowego podkładu Double Wear Stay-in-Place, sprzedanej w okresie 1-30.09.2022 r., marka przekazuje na rzecz Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, która od 14 lat kompleksowo wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym.

W ramach projektu, przy współpracy z HerImpact powstała również seria rozmów, w których w rolę prowadzącej wcieliła się Nicole Petters z HerImpact. Z gośćmi poruszane są tematy oparte na wynikach badań, a materiały dostępne na kanałach IG @esteelauderpoland oraz @herimpact.co.

Limitowana edycja kultowego podkładu Double Wear występuje w 15 bestsellerowych odcieniach. Projekt graweru oraz ilustracji na opakowaniu zewnętrznym powstał we współpracy z ilustratorką, Magdaleną Pankiewicz.

Limitowana edycja dostępna jest w następujących kanałach sprzedaży: esteelauder.pl, salony firmowe Estée Lauder, perfumerie stacjonarne Douglas, douglas.pl, perfumerie stacjonarne Sephora, sephora.pl.

Informacje o działaniach na bieżąco publikowane są na kanale społecznościowym marki.
Instagram: @esteelauderpoland

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi 
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.