W świecie pełnym sekretów doceniamy czystą prawdę i szukamy jej w codziennym życiu. W kwietniu br. na rynku pojawił się Sparkles – nowa marka napojów w puszce od Żywiec Zdrój, która nie ma nic do ukrycia. To wyjątkowe połączenie wyłącznie wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnych aromatów z owoców lub mięty. Jest to również pierwszy napój gazowany w puszce bez dodatku cukru[2] oraz substancji słodzących w ofercie marki. Sparkles to również nowoczesne i przykuwające uwagę opakowanie. Dostępny jest w trzech oryginalnie zaprojektowanych puszkach dedykowanych każdemu z wariantów smakowych.

W co wierzymy?

„Grosik oddam przy okazji”, „Postaram się”, „No to będziemy w kontakcie!” – codziennie słyszymy drobne kłamstewka. W niektóre, wierzymy latami! Jak w istnienie Świętego Mikołaja – 35% Polaków podaje go, jako przykład półprawdy zasłyszanej w dzieciństwie, w którą wierzyli najdłużej. Na drugim miejscu po Mikołaju wskazujemy moralizatorskie „Ja w twoim wieku tak nie robiłem!”, słyszane od rodziców przez 22% badanych. Sami też oszukujemy dość często – raz w tygodniu (18% Polaków), raz w miesiącu (27%) – lub nie przyznajemy się do tego, jak często ukrywamy prawdę (21%). Co ukrywają Polacy? W badaniu przeprowadzonym przez Agencję Badawczą ARC Rynek i Opinia na zlecenie marki Sparkles, Polacy wyznali niektóre swoje tajemnice i wyjaśnili, czym jest dla nich „czysta prawda”, której szukamy w codzienności.

Sparkles LimeSparkles Lime www.everland.dk

Sparkles – nic do ukrycia

Badanie zostało przeprowadzone z okazji wprowadzenia na rynek nowej marki, Sparkles, która sama nie ma nic do ukrycia – jest połączeniem wody gazowanej z sokiem z cytryny i wyłącznie naturalnymi aromatami owoców lub mięty. Produkty nie zawierają cukru, słodzików, kalorii, konserwantów, ani żadnych dodatków „E” i są propozycją dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z prostym składem i jednocześnie poszukują wyjątkowego smaku. Napoje gazowane w puszkach z nutą smaku, od kwietnia dostępne są w sklepach sieci Żabka w trzech wariantach smakowych: Green Lime o smaku limonki, Virgin Mint o smaku mięty oraz Garden Berries o smaku agrestu i czarnej porzeczki.  

Co ukrywają Polacy?

29% Polek wyznaje, że kłamie, kiedy mówi o tym, że od jutra przechodzi na dietę. Mężczyźni z kolei najczęściej podkreślają, że mówiąc „już wychodzę!”, lub „daj mi minutę” (po 19% badanych), tak naprawdę potrzebują o wiele więcej czasu. Przyznajemy, że najczęściej prawdę ukrywamy przed najbliższymi: przed partnerem/partnerką (27,2%) lub rodzicami (20,4%), jednocześnie twierdząc, że nigdy nie oszukalibyśmy kogoś ukochanego (38,6%).

Sparkles MintSparkles Mint www.everland.dk

Czym jest dla nas czysta prawda?

To prawda, „która nieskażona jest niedopowiedzeniami, ukrytymi faktami, taka prawda bez haczyków i kruczków”. To prawda „sama w sobie bez jakiegokolwiek retuszu”, „bez owijania w bawełnę!”, „bez kłamstw”, „bez ściemy”, to „szczerość w 100%”[3]. Definicja wskazana przez respondentów jest spójna z misją marki Sparkles, która niczego nie ukrywa i jest odpowiedzią na potrzebę poszukiwania produktów z prostym składem.

Produkty Sparkles dostępne są obecnie w sieci sklepów Żabka w całej Polsce, a ich sugerowana cena detaliczna wynosi 2,49 zł za puszkę o pojemności 0,33 l.

***

[1] Wszystkie dane wykorzystane w tym materiale prasowym pochodzą z wyników badania Co ukrywają Polacy opracowanego i przeprowadzonego przez Agencję Badawczą ARC Rynek i Opinia w czerwcu 2019.

[2] Zawiera wyłącznie naturalnie występujące cukry

[3] Wypowiedzi to odpowiedzi na pytanie „Czym dla Ciebie jest czysta prawda?” pochodzące z badania Co ukrywają Polacy opracowanego i przeprowadzonego przez Agencję Badawczą ARC Rynek i Opinia na zlecenie marki Sparkles w czerwcu 2019.