Spot reklamowy z udziałem dwóch kultowych muzyków, Stinga i Shaggy'iego, poświęcony 500 Star i 500 Rockstar, nowym topowym wersjom w gamie, jest właśnie emitowany na antenie.  Ich singiel Just One Lifetime z albumu „44/876" nagrodzonego Grammy 2019 w kategorii „Best Reggae Album", jest ścieżką dźwiękową dla pościgu pomiędzy stylową 500 Star a zuchwałą 500 Rockstar słonecznymi ulicami Barcelony, zmierzającego w kierunku tajemniczego celu.

Klienci, którzy zakupią nową serię specjalną 500, otrzymają do sześciu miesięcy darmowego dostępu do biblioteki Apple Music zawierającej ponad 50 milionów utworów. Niesamowita muzyka, zjawiskowa atmosfera i sztuka uwodzenia. Oto składniki projektu komunikacji reklamowej marki Fiat, obchodzącej swoje 120-lecie, rozpoczętego w Genewie z udziałem Stinga i Shaggy'ego oraz ich singla Just One Lifetime z albumu „44/876" nagrodzonego Grammy 2019 w kategorii „Best Reggae Album".

 

Na początku filmu widzimy młodą kobietę, która zagrała już w pierwszej reklamie z udziałem Stinga i Shaggy'iego, wsiadającą do swojej eleganckiej i stylowej 500 Star. Jadąc przez słoneczne ulice Barcelony, słucha piosenki Just One Lifetime na Apple CarPlay z Apple Music*, usługi streamingowej oferującej bezpłatnie ponad 50 milionów utworów, których można słuchać dzięki systemowi audio klasy premium BeatsAudio**. Klienci, którzy zakupią nową 500 Star lub 500 Rockstar, otrzymają do sześciu miesięcy darmowego dostępu do biblioteki Apple Music.

Słuchając piosenki podczas jazdy, otrzymuje zaproszenie od przyjaciela. Aby odsłuchać wiadomość testową, korzysta z Siri w Apple CarPlay, pozostając skupiona na drodze.  

Kobieta ma zamiar odpowiedzieć, gdy w lusterku wstecznym zauważa swojego przyjaciela za kierownicą zuchwałej 500 Rockstar, sportowej wersji modelu. Rozpoczynają „zalotną" pogoń ulicami, a potem zakrętami wzgórz. Muzyka staje się wyrazistsza, a dwójka jest tak zajęta prowadzeniem, że nie zauważa stojącego na krawężniku Stinga i Shaggy'ego.
Zaraz po zachodzie słońca para dociera do obserwatorium astronomicznego na wzgórzu. W środku dziewczyna podchodzi do teleskopu i jest zdumiona, widząc muzyczne „gwiazdy" Stinga i Shaggy'ego, jako astronautów unoszących się w kosmosie. Noc, zjawiskowa atmosfera i poczucie humoru artystów powracają, znowu balansując pomiędzy jawą a snem.

To, co jest prawdziwe, to wprowadzenie na rynek nowej gamy Fiata 500, która teraz uzupełniona jest o dwie nowe topowe wersje: Star i Rockstar, które jednocześnie są bardziej stylowe i sportowe.

Stworzona przez Agencję Leo Burnet z media planem zarządzanym przez firmę Starcom, reklama została nakręcona w Barcelonie. Singiel Stinga i Shaggy'ego Just One Lifetime jest integralną częścią unikatowej playlisty „120 Years of Songs" dostępnej jedynie w AppleMusic z okazji 120. urodzin marki ze 120 słynnymi utworami z różnych krajów i epok, w tym z utworami śpiewanymi w najbardziej udanych kampaniach reklamowych Fiata, jak „Freedom" Pharrella Williamsa, „On An Evening In Roma" Michaela Bublé czy Dynamite Nicky Blitz.

** Nowi abonenci Apple Music otrzymają bezpłatny abonament na sześć miesięcy. Wcześniejsi klienci Apple Music otrzymają bezpłatny abonament na trzy miesiące. Regulamin dostępny jest na stronie https://www.fiat.pl/