Kolekcja Home of Classics, wprowadzona na rynek w maju tego roku, przywraca do życia 10 ponadczasowych modeli sneakersów adidas Originals. Zalando (Zalando Marketing Services - ZMS) łączy siły ze sportowym gigantem i przedstawia ekskluzywną, digitalową kampanię „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA”, która składa hołd nowej edycji skórzanych ikon, sneakersów Supercourt.

Zalando i adidas OriginalsZalando i adidas Originals materiały prasowe

- W naszej nowej kampanii chcieliśmy, żeby to sneakersy opowiadały historie, które przeżywamy - mówi Matthias Haase, Business Owner creative.lab w Zalando Marketing Services. Inspirowana miejskim stylem kampania Supercourtów, zachęca ich użytkowników do przeniesienia się ze świata online do świata offline. Namawia kobiety i mężczyzn do odłożenia na bok telefonów i skupienia się na tym, co otacza ich w realnym życiu. Białe, skórzane sneakersy mogą uchwycić i zapisać mnóstwo osobistych historii, ważnych momentów i wspomnień, o których przypominają plamy, zadrapania, ślady i przetarcia butów.

Koncept kampanii zwraca uwagę na te doświadczenia i zachęca wszystkich fanów marki adidas, aby ponownie nawiązali kontakt z realnym światem, z którym połączą ich sneakersy, a nie jedynie Internet. Aby urzeczywistnić swoją komunikację, adidas i Zalando zaprosili do współpracy Sevdalizę, nagradzaną na arenie międzynarodowej piosenkarkę, która samodzielnie i z determinacją rozwijała swój talent. Jej wyjątkowe spojrzenie na świat i przekonanie o tym, że najważniejsze w życiu są namacalne doświadczenia doskonale wpisują się w motto kampanii.

Zalando i adidas OriginalsZalando i adidas Originals materiały prasowe

Za pomocą swojej muzyki Sevdaliza stworzyła własną rzeczywistość, w której najbardziej liczą się emocje. Artystka przekonuje, że dodają jej one siły i inspiracji każdego dnia. - Sevdaliza jest artystką, która potrafi tę historię opowiedzieć w idealny sposób. Przezwyciężyła liczne trudności i poradziła sobie z wieloma kontrowersjami, uwolniła swój potencjał i przekuła swoje doświadczenia w sukces - zauważa Matthias.

Kampania to nie tylko materiały wideo i zdjęcia, ale także dedykowany jej manifest: WE GOTTA DETOX TO RETOX SWITCH OFF TO SWITCH ON PHONES DOWN HANDS FREE WE’RE FREE TO BE WILD MESSY OUT THERE WE WALK THAT WALK WE DO MORE STUFF WE MAKE EVERY STEP COUNT OUR SNEAKERS TELL OUR STORY. #BRB

Kontynuacją kampanii, a także sposobem na wyrażenie jej różnorodności oraz bogactwa, będą dwa następne, wydane w lipcu materiały video „MOJE SUPERCOURTY, MOJA HISTORIA”. Powstały one przy współpracy z kolektywem artystycznym SOULKISSESARTS z Berlina oraz z grupą tańca vogue, na której czele stoją Giselle, Riley, Kobe z House of Revlon i Frederik z House of Xtravaganza. Filmy poruszają temat kontrastu między światem wirtualnym i realnym oraz przekonują, że bycie offline może pomóc w procesie twórczym i w odnalezieniu wielu wartości.