Pomysły inspirowane fantazją…

Połączenie dwóch kobiecych marek z różnych światów – Fantasia i Femi Stories – musiało zaowocować. Obie doskonale znają potrzeby kobiet, cechuje je podobna wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Z jednej strony mamy bowiem pierwszą taką kombinację smakową w całej Europie – owoce egzotyczne z nutami kwiatowymi i jogurtem, z drugiej zaś – wyjątkową historię dwóch sióstr, dwóch silnych, kobiecych osobowości, które działają jako Femi Stories.

- Zarówno Femi, jak i Fantasia skierowane są do kobiet – dla nas to duet idealny, a sama nazwa Fantasia obrazuje nasze fantazyjne kolekcje i styl – mówią założycielki i projektantki marki Femi Stories.

fot. materiały prasowe

Kamila i Anita, twórczynie Femi Stories, zaprojektowały niezwykły design opakowania Fantasia, a także inspirowaną nowościami wyjątkową kolekcję kapsułową: sukienkę, torbę i kosmetyczkę. Wszystkie z soczystymi, delikatnymi i kobiecymi motywami wprost z opakowania, przez co efekt współpracy jest naprawdę zachwycający.

Dlaczego Fantasia i Femi Stories?

Inspiracją nowych smaków Fantasia, czyli mango z nutą róży, marakuja z nutą jaśminu oraz papaya z nutą kwiatu pomarańczy był beztroski, wiosenny klimat. Do współpracy poszukiwano więc marki wyjątkowo kobiecej i unikalnej. Femi

Stories, podobnie jak Fantasia, jest kochana przez kobiety, a do tego tworzy kwieciste, zaskakujące i niekonwencjonalne produkty. To doskonale wpisuje się i koresponduje z niespotykaną dotąd – nową kolekcją owocowo-kwiatowych smaków Fantasii.

fot. materiały prasowe

- Fantasia stawia na projekty niezwykłe i wielowymiarowe, dlatego współpracujemy z różnymi markami. Planujemy już kolejne dedykowane kolekcje, jednak każda współpraca będzie inna. Najważniejsze dla nas jest to, aby kobiety kupujące Fantasie zawsze czuły się zainspirowane przez markę – mówi Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia.

Od lewej Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia, Anita Nawarkiewcz, współzałożycielka marki Femi StoriesOd lewej Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia, Anita Nawarkiewcz, współzałożycielka marki Femi Stories FOT. MATERIAŁY PRASOWE

- Od zawsze chciałyśmy stworzyć produkt, który wpisuje się w filozofię marki – mówią założycielki i projektantki Femi Stories. - Nasze Femi Girls to nie tylko ubrania, ale przede wszystkim aktywny styl życia, w którym jedzenie odgrywa bardzo ważną rolę – dodaje Anita Nawarkiewicz, Femi Stories.

Stąd właśnie wzorzyste printy, soczyste kolory i motywy nawiązujące do natury. Wszystko po to, aby nadążyć za potrzebami Femi Girls – nie ograniczając ich, dając natomiast wolność ruchu i pełną spontaniczność.