Pomysły inspirowane fantazją…
Połączenie dwóch kobiecych marek z różnych światów – Fantasia i Femi Stories – musiało zaowocować. Obie doskonale znają potrzeby kobiet, cechuje je podobna wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Z jednej strony mamy bowiem pierwszą taką kombinację smakową w całej Europie – owoce egzotyczne z nutami kwiatowymi i jogurtem, z drugiej zaś – wyjątkową historię dwóch sióstr, dwóch silnych, kobiecych osobowości, które działają jako Femi Stories.
- Zarówno Femi, jak i Fantasia skierowane są do kobiet – dla nas to duet idealny, a sama nazwa Fantasia obrazuje nasze fantazyjne kolekcje i styl – mówią założycielki i projektantki marki Femi Stories.
fot. materiały prasowe
Kamila i Anita, twórczynie Femi Stories, zaprojektowały niezwykły design opakowania Fantasia, a także inspirowaną nowościami wyjątkową kolekcję kapsułową: sukienkę, torbę i kosmetyczkę. Wszystkie z soczystymi, delikatnymi i kobiecymi motywami wprost z opakowania, przez co efekt współpracy jest naprawdę zachwycający.
Dlaczego Fantasia i Femi Stories?
Inspiracją nowych smaków Fantasia, czyli mango z nutą róży, marakuja z nutą jaśminu oraz papaya z nutą kwiatu pomarańczy był beztroski, wiosenny klimat. Do współpracy poszukiwano więc marki wyjątkowo kobiecej i unikalnej. Femi
Stories, podobnie jak Fantasia, jest kochana przez kobiety, a do tego tworzy kwieciste, zaskakujące i niekonwencjonalne produkty. To doskonale wpisuje się i koresponduje z niespotykaną dotąd – nową kolekcją owocowo-kwiatowych smaków Fantasii.
fot. materiały prasowe
- Fantasia stawia na projekty niezwykłe i wielowymiarowe, dlatego współpracujemy z różnymi markami. Planujemy już kolejne dedykowane kolekcje, jednak każda współpraca będzie inna. Najważniejsze dla nas jest to, aby kobiety kupujące Fantasie zawsze czuły się zainspirowane przez markę – mówi Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia.
Od lewej Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia, Anita Nawarkiewcz, współzałożycielka marki Femi Stories FOT. MATERIAŁY PRASOWE
- Od zawsze chciałyśmy stworzyć produkt, który wpisuje się w filozofię marki – mówią założycielki i projektantki Femi Stories. - Nasze Femi Girls to nie tylko ubrania, ale przede wszystkim aktywny styl życia, w którym jedzenie odgrywa bardzo ważną rolę – dodaje Anita Nawarkiewicz, Femi Stories.
Stąd właśnie wzorzyste printy, soczyste kolory i motywy nawiązujące do natury. Wszystko po to, aby nadążyć za potrzebami Femi Girls – nie ograniczając ich, dając natomiast wolność ruchu i pełną spontaniczność.