W nowej kolekcji Zienia na sezon jesień-zima 2019/20 pojawiło się trzydzieści pięć sylwetek nawiązujących do bogatych zbiorów malarstwa i rzeźb oraz do klasycystycznej architektury Pałacu na Wyspie. Na wybiegu mogliśmy podziwiać m.in. utrzymane w duchu „New Look” gorsetowe kreacje bez ramiączek, żakardową suknię ze zdobieniami w eklektycznym stylu chinoiserie a nawet luksusowe, jedwabne pidżamy i nonszalancki szlafrok z piór. Wszystkie trzy odsłony kolekcji to hołd złożony kobiecości i klasycznemu pięknu, co odzwierciedlały nie tylko zaprezentowane kreacje, ale i makijaże modelek. Za ich koncepcję w całości był odpowiedzialny zespół marki NEO Make Up pod kierownictwem Adriana Świderskiego.

Backstage pokazu Macieja ZieniaBackstage pokazu Macieja Zienia fot. Filip Okopny

Zmysłowość i delikatność

Wizażyści marki NEO Make Up przygotowali dwie koncepcje makijażu. W pierwszym looku postawiono na naturalność – makijaże 30 modelek zostały dopasowane intensywnością do ich indywidualnego stylu. O świetlistą, porcelanową cerę modelek zadbały głównie podkład nawilżający, uzupełniony korektorem pod oczy i perfekcyjnie wykończony pudrem transparentnym HD. W makijażu dodatkowo wykorzystano delikatne akcenty uzyskane dzięki palecie do konkurowania oraz różom – odcieniach dobieranych w zależności od typu urody modelki. Look uzupełniały oczy delikatnie podkreślone złotym cieniem na górne powiece. Wśród produktów makijażyści wykorzystali połączenie kilku cieni, a wśród matowego 01, 03, cienia w kremie 15 oraz połyskujących, perłowych cieni sypkich 08, 09. Do tego delikatnie zaakcentowane usta pomadkami satynowymi NEO Make Up w kolorach od 01 do 05.

Drugi look to z kolei odważna i kreatywna propozycja, nawiązująca kolorystką do wybranych stylizacji zaprezentowanych podczas pokazu. Wyraziste połączenie makijażu oczu łączących się cieniem z policzkami podbijane przez intensywną, różową kolorystykę zostało osiągnięte m.in. dzięki pigmentom, kredkom do ust i oczu, a także pomadkom ombre.

– W NEO Make Up wierzymy, że piękno jest w każdej kobiecie, wystarczy je tylko umiejętnie podkreślić – mówi Adrian Świderski, NEO Make Up Artist. Dlatego dla kolekcji Mojo przygotowaliśmy makijaże podbijające urodę modelek, subtelne, ale doskonale oddające ducha zmysłowych kreacji zaprojektowanych przez Macieja Zienia. To makijaż idealnie pasujący do looków na wybiegu – podsumowuje.