Jeśli bielizna może mieć status gwiazdy, to z pewnością ma go Amourette - prawdziwy hit w branży underwear.

Niezależnie od miejsca zamieszkania, wieku, rozmiaru i typu sylwetki kobiety kochają delikatną i seksowną koronkę. Zmysłowo podkreśla kobiecość, dodaje pewności siebie, zachwyca wyglądem, kusi wygodą. Idealnie sprawdza się zarówno pod wieczorową kreację z dużym dekoltem, jak i codzienny czy biznesowy look, ale też pod zwiewną, letnią sukienkę lub sportowy top. Koronkową bieliznę po prostu trzeba mieć!

Elastyczną koronkę do produkcji bielizny wprowadziła działająca w branży bieliźnianej od 1886 r. marka Triumph. Już w 1954 roku pojawił się w sprzedaży pierwszy model biustonosza Amourette. Kobiety szybko doceniły użycie zmysłowej, przyjemnej dla ciała i bardzo wygodnej w noszeniu elastycznej koronki , która świetnie sprawdza się pod każdym ubraniem. Był to początek kultowej już dziś linii bielizny, która jest niezbędnym elementem kobiecej garderoby.

Kolekcja Amourette powstała przy współpracy z luksusowym domem mody Maggy Rouff Paris. Debiutujący model biustonosza był rekomendowany jako idealna baza pod ubrania, pięknie wysmuklał sylwetkę, układał biust w kształt spiczastych stożków i jednocześnie efektownie podkreślał kobiecy dekolt. Pierwsza kampania reklamowa zrealizowana w 1955 r. dodatkowo wzmocniła sukces Amourette.

Światowym przebojem stał się pierwszy koronkowy model Amourette 300 zaprezentowany w 1990 roku przez supermodelkę Naomi Campbell w kampanii „For the body. For the senses”.

Znajdujący się do dziś w sprzedaży model Amourette 300 jest na rynku nieprzerwanie od 2005 roku. Niegasnąca popularność tego biustonosza to najlepsza rekomendacja produktu. Romantyczny, koronkowy fason idealnie podkreśla kobiece piękno i wyjątkowy styl, jednocześnie gwarantując komfort i podtrzymanie biustu.

Ważną datą jest rok 2013, kiedy to na rynku pojawiła się seria Amourette Spotlight - młodzieńcza, modna i uwodzicielska wersja oryginalnej kolekcji. Z kolei zdjęcia do kampanii jesień/zima 2014 przygotowała światowej klasy fotografka mody Ellen von Unwerth. W 2016 roku marka Triumph wprowadziła do kolekcji Amourette 300 innowacyjną technologię miękkich fiszbin Magic Wire, które zapewniają jeszcze większy komfort, dopasowanie i podtrzymanie biustu. Natomiast Amourette Charm z kolekcji 2017 to subtelny biustonosz na co dzień, ozdobiony nowoczesną, kwiatową koronką, która odpowiada za naturalne kształtowanie biustu i uwodzicielski, kobiecy wygląd. Między innymi dzięki tym cechom Amourette została jedną z najbardziej ulubionych kolekcji Triumph klientek na całym świecie.

Markę wyróżnia kunsztownie wykonana bielizna z materiałów, które świetnie dopasowują się do skóry, a także doskonale modelująca sylwetkę, zgodna z najnowszymi trendami i dopasowana do nastroju lub okazji. Wszystkie te cechy wspierają współczesne kobiety, które mogą znaleźć wymarzoną, indywidualnie dopasowaną bieliznę.

Jak pokazują badania każda kobieta posiada średnio osiem biustonoszy, ale zazwyczaj nosi tylko dwa z nich. I co ważne, zawsze wybiera te najwygodniejsze. Nie dziwi więc, że kolekcja Amourette nieprzerwanie od kilkudziesięciu lat idealnie odpowiada na kobiece potrzeby. Jako że marka Triumph od zawsze inspiruje się kobietami, z sukcesem podąża za zmieniającymi się gustami płci pięknej i kreuje modowe trendy, a linia Amourette jest jedną z największych gwiazd wśród kobiecej bielizny.

Ronald Langauer