Spot reklamowy to efekt pracy nad sesją zdjęciową w Londynie uchwycony przez „ukryte kamery”. Występują w nim zarówno profesjonalni modele oraz osoby, które na co dzień nie są związane zawodowo z modelingiem. Członkowie obsady, w tym Marta Gawron, Nadine Leopold, Anuthida Ploypetch, Cajsa Wessberg, Charli Howard i Marvin Durell, odzwierciedlają przełomową i nowoczesną estetykę, a przede wszystkim różne twarze piękna.

 

Występujące w kampanii osoby zostały zaproszone na zwyczajną sesję zdjęciową, gdzie poproszono je o samodzielne przygotowanie ulubionego makijażu, poprawienie fryzury i zarostu. Nie zdawały sobie sprawy, że już w tym momencie były częścią spotu reklamowego. Uczestnicy mieli okazję wypróbowania kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów oraz do makijażu dostępnych w Zalando marek, m.in. Clinique, Curlsmith, Dr.
Botanicals, Dr Dennis Gross, Estée Lauder, Golden Beards, Hej Organic, L’Oréal Paris,Lixirskin, Lumene, M.A.C., Max Factor, czy Pixi. Materiał filmowy, który uwiecznił przygotowania do kampanii wyreżyserowany został przez Lauren Caris Cohan.

ZalandoZalando fot. materiały prasowe

Jonny Ng, Director Marketing Strategy & Campaigns w Zalando, podkreśla: „W trakcie rozmów z naszymi Klientami zdaliśmy sobie sprawę, że piękno jest dla nich czymś bardzo indywidualnym i osobistym. W kampanii “Wyraź swoje piękno” chcemy pokazać, że prawdziwe piękno zaczyna się wtedy, kiedy przestajemy dbać o opinię innych i koncentrujemy się na sobie.”

Szeroki asortyment kosmetyków i akcesoriów kosmetycznych dostępnych w Zalando obejmuje ponad 10 000 produktów od ponad 250 marek, zarówno międzynarodowych, jak i niszowych. Są to m.in. innowacyjne produkty do pielęgnacji skóry i włosów, nowości i klasyki do makijażu czy najnowsze kosmetyki pielęgnacyjne dla mężczyzn. W najbliższym czasie oferta powiększona zostanie o marki takie jak NYX, Oribe, Glamglow i Bumble and Bumble. W sprzedaży dostępna jest pochodząca z Polski, ale popularna w całej Europie marka GLOV, która słynie z wysokiej jakości akcesoriów kosmetycznych do demakijażu. Pamela Wade-Lehman, Head of Beauty w Zalando zauważa: „Wprowadzenie kategorii Beauty w Zalando było dla nas naturalnym krokiem, aby stać się pierwszym wyborem Klientów podczas i zakupów modowych i lifestyle’owych. Asortyment kosmetyczny pozwala uzupełnić stylizację składającą się z ubrań, butów i dodatków modnymi kosmetykami. Wszystko to w jednym, szybkim i prostym zamówieniu.

ZalandoZalando fot. materiały prasowe

Po udanej premierze kategorii Beauty w Niemczech, Austrii i w Polsce w zeszłym roku, Zalando wprowadza nową kategorię także w Szwecji, Danii, Francji, Belgii i we Włoszech.

W centrum Berlina znajduje się też stacjonarny showroom Zalando Beauty Station, w którym Klienci mogą przetestować i kupić produkty 75 marek kosmetycznych.

Bogaty asortyment, elastyczne możliwości darmowej dostawy i zwrotów, wysoka jakość
obsługi klienta to gwarancja wygodnych zakupów online dla Klientów z całej Polski.

ZalandoZalando fot. materiały prasowe

Kampania „Wyraź swoje piękno” promuje kategorię Beauty w Polsce, Niemczech, Austrii, Francji, Włoszech, Belgii, Danii oraz Szwecji. Emitowana będzie w telewizji, radiu, kanałach online oraz mediach społecznościowych. Zdjęcia z kampanii i relacje z towarzyszących jej wydarzeń dostępne będą na bieżąco na dedykowanym profilu @zalando_beauty na Instagramie.