Barcelona, listopad 2018 r. TOUS prezentuje nową kolekcję biżuterii i dodatków na jesień/zimę 2018 r. z najnowszą odsłoną Czułych Historii. Jest to opowieść o tym, jak emocjonalna wartość jednego naszyjnika może wzrosnąć po jego odziedziczeniu.

Gwyneth Paltrow dla TousGwyneth Paltrow dla Tous materiały prasowe

Czułe Historie nr 9 - również w tym roku główną bohaterką kampanii jest Gwyneth Paltrow, wcielająca się w role Grace i Annie, sióstr bliźniaczek, które obecne są podczas odczytywania ostatniej woli ukochanej cioci Edny. Spadek pozostawiony przez ciocię rzuca światło na relację między dwoma siostrami, które muszą przejść trzy nietypowe testy, aby dostać najcenniejszą pamiątkę po ukochanej cioci- naszyjnik TOUS. Która z nich zasłuży na wygraną?

Gwyneth Paltrow dla TousGwyneth Paltrow dla Tous materiały prasowe

W najnowszej odsłonie Czułych Historii nr 9 pojawił się polski akcent – wybitny aktor Piotr Fronczewski, który udzielił swojego głosu, wcielając się w postać rzeczowego prawnika. Międzynarodowa kampania na rynku polskim zyskała więc rodzimy akcent, dzięki czemu widzowie najnowszej odsłony Czułych Historii zostaną otoczeni nie tylko pięknem aktorstwa i urody Gwyneth, ale także ciepłem głosu, który znany i uwielbiany jest przez wszystkich koneserów dobrego kina.

Marka przywiązuje wagę do wysokiej jakości biżuterii, z humorystycznym podejściem i delikatnością, która ją cechuje.

 

Ta nowa odsłona sagi będzie miała kilka nowych elementów: przede wszystkim zostanie komunikowana w kanałach digital, z odpowiednią dynamiką, która zachęci użytkownika do udziału w podejmowaniu decyzji, która z sióstr zasługuje na naszyjnik cioci.

Wielokanałowa i globalna kampania reklamowa została przetłumaczona na ponad 10 języków w 17 krajach.