Od ponad 130 lat, Triumph wspiera kobiety poprzez swoje produkty, które wzmacniają pewność siebie i oferują idealnie dopasowane rozwiązania, bez względu na rozmiar i typ sylwetki.

TogetherWeTriumphTogetherWeTriumph Materiały prasowe

Marka Triumph doskonale rozumie, jakie znaczenie ma też inny rodzaj wsparcia. Wsparcia, które kobiety oferują sobie nawzajem. Hasło #TogetherWeTriumph oznacza więc świętowanie kobiecości na całym świecie. 

 


Nowa kampania promuje umocnienie pozycji kobiet i podkreśla ich niezwykłą siłę. Poprzez serię scen„z życia wziętych”, prezentuje uprzejmość i wzajemne zrozumienie, które kobiety okazują sobie każdego dnia. Widzimy więc zarówno kobiety wyciągające pomocną dłoń do drugiej kobiety, wsparcie w dniu ślubu i finałowy pokaz solidarności, doskonale ilustrujący tezę, że kobiety są silniejsze, gdy działają razem. Ta siła jest jeszcze większa dzięki codziennemu wsparciu ze strony Triumph.

TogetherWeTriumphTogetherWeTriumph Materiały prasowe


Markus Spiesshofer, Triumph Managing Partner, komentuje:

Nie od dziś wiadomo, że za sukcesem każdej kobiety stoi inna kobieta, która  jest dla niej inspiracją i wsparciem. To właśnie chcemy świętować poprzez naszą kampanię. To także celebracja kobiet zatrudnionych w firmie Triumph na całym świecie, które nieustannie dążą do najlepszych, innowacyjnych rozwiązań i tworzą niezwykłą bieliznę dla niezwykłych kobiet. Dzisiaj przesłanie o umocnieniu pozycji i roli kobiet jest szczególnie istotne i zasługuje na nasze wsparcie.

TogetherWeTriumphTogetherWeTriumph Materiały prasowe

SuzanneMcKenna, Head of Brand, komentuje:

Nasza kampania w 2018 roku zajmie czołowe miejsce w obszarach cyfrowych i działaniach w mediach społecznościowych, dzięki niej chcemy dotrzeć do naszych konsumentów z jeszcze większą siłą. Celowo odchodzimy od typowej kampanii produktowej, aby ze świeżej perspektywy spojrzeć na nasze działania w różnych kanałach komunikacji.