To nie pierwszy raz, kiedy polska marka współpracuje z gwiazdami światowego formatu. W przeszłości Reserved angażowało do kampanii między innymi Carę Delevingne czy Georginię May Jagger, córkę wokalisty The Rolling Stones i modelki Jerry Hall. Obie strony były tak zadowolone z efektów współpracy, że w kolejnej kampanii udział wzięła także sama Hall i jej starsza siostra Lizzy. Teraz przyszła pora na Moss, która od lat utrzymuje się na topie - i to mimo "zaawansowanego" jak na modelkę wieku.

Bo Moss, choć ma 43 lata i w świecie mody już dawno wedle bezwzględnego dyktatu młodości powinna być na emeryturze, nie oddaje pola młodszym koleżankom. I dobrze! Przez lata w branży modowej stał się nie tylko ozdobą każdego wybiegu, ale także symbolem niezależnej, silnej kobiety. 

To między innymi dlatego Reserved zdecydowało się na zaangażowanie jej do kampanii. To kolejny krok w zagranicznej ekspansji marki - we wrześniu przy londyńskiej Oxford Street zostanie otwarty salon marki.

Kto zarezerwował Kate?/ Reserved na Oxford StreetKto zarezerwował Kate?/ Reserved na Oxford Street Mat. pras.

Kto zarezerwował Kate?/ Reserved na Oxford StreetKto zarezerwował Kate?/ Reserved na Oxford Street Mat. pras.

Kto zarezerwował Kate?/ Reserved na Oxford StreetKto zarezerwował Kate?/ Reserved na Oxford Street Mat. pras.