ZUO Corp. - polska moda unisex
ZUO Corp. (Fot. Aldona Kaczmarczyk)
ZUO Corp.
Celem projektantów jest oferowanie odzieży wysokiej jakości, w przystępnej cenie - wahającej się od 100 do 1000 złotych. Kolekcje w całości są szyte w Polsce, z tkanin sprowadzanych z Włoch i Niemiec.
ZUO Corp.
Każdy z modeli powstaje w tzw. krótkiej serii: od kilku do kilkudziesięciu egzemplarzy, co gwarantuje kupującemu poczucie unikatowości i niepowtarzalności.
ZUO Corp.
W ofercie znajduje się zarówno odzież męska jak i damska, a także linia sportowa, wykonana z grubej, dresowej bawełny - w całości unisex.
ZUO Corp.
Projekty marki ZUO Corp. charakteryzują się połączeniem futurystycznej, autonomicznej sylwetki z geometrią cięć i minimalistycznym krojem.
ZUO Corp.
Wszystkie modele są funkcjonalne, wygodne i łatwe w noszeniu, co stanowi niewątpliwą zaletę realizacji projektantów. Kolorystyka dotychczas przedstawianych kolekcji oscyluje w granicach stonowanych szarości, czerni i granatów.
ZUO Corp.
Kolekcja na jesień i zimę 2011-2012 została po raz pierwszy zaprezentowana podczas czwartej edycji łódzkiego tygodnia mody.
ZUO Corp.
Inspiracją do jej stworzenia był dokument braci Maysles zatytułowany "Szare ogrody" z 1975 roku.
ZUO Corp.
Film opowiada historię toksycznej relacji dwóch kuzynek Jackie Kennedy, które na skutek niewłaściwych wyborów życiowych popadły w skrajne ubóstwo, coraz bardziej zaniedbując swoją rezydencję, przez lata uważaną za jedną z najpiękniejszych w Stanach Zjednoczonych.
ZUO Corp.
Kolekcja jest hołdem złożonym modzie lat 40-tych i 50-tych oraz masowej, taniej estetyce lat 70-tych. Projektanci przedstawili nowatorski koncept zastosowania pianki poliuretanowej, która w połączeniu z wełnami pozwoliła na zaprezentowanie futurystycznych sylwetek, przełamanych klasycznymi, kobiecymi krojami.
ZUO Corp.
Ciosane formy płaszczy i żakietów modelują sylwetkę, jednocześnie odwołując się użytecznego aspektu projektów marki. Zaprezentowano także dodatki: jedwabne i piankowe chusty, na wzór jednej z bohaterek filmu spinane pod szyją.
ZUO Corp.
Marka postawiła na rewolucyjny koncept punktów sprzedaży - awangardowy sklep stanął w Warszawie jedynie na trzy miesiące.
ZUO Corp.
Głównym założeniem projektu było wykreowanie unikalnego wydarzenia z pogranicza sztuki, mody i designu. Czarny, 42-metrowy kubik zaprojektował duet SUPER SUPER - Hanna Kokczyńska oraz Jacek Majewski, we współpracy z Agnieszką Kuczyńską.
ZUO Corp.
Wewnątrz pawilonu został umieszczony system luster, który w połączeniu z instalacją świetlną, multiplikował przestrzeń, tworząc wrażenie nieskończoności.
Od pierwszego lipca najnowszą kolekcję marki będzie można kupić w Warszawie, w sklepie znajdującym się przy ulicy Wilczej 19/6.